BELANGRIJK NIEUWS!

Bent u stallingklant bij ons? Dan had u waarschijnlijk al gemerkt dat er dit jaar geen nieuwsbrief bij de stallingfactuur zat welke u eerder dit jaar al heeft ontvangen. Dit komt doordat veel van het nieuws dat wij u nu gaan melden nog volop in ontwikkeling was. Daarom bij deze alsnog een nieuwsbrief boordevol belangrijk nieuws want we hebben deze winter alles behalve stil gezeten!

Nieuwe elektrische toegangspoort met toegangscontrole en TAG!

De grootste verandering is onze nieuwe toegangspoort met toegangscontrole d.m.v. een persoonlijke TAG. Door middel van deze TAG kunt u zelf de toegangspoort naar het haal en brengterrein openen en vervolgens uw object ophalen van ons haal en breng terrein.

De TAG kunt u bij de eerst volgende keer dat u uw object komt ophalen afhalen bij de receptie. De TAG is persoonlijk en wij rekenen een borg voor de TAG a € 30,-. Bij beëindiging van uw stalling krijgt u deze borg bij het inleveren van de TAG weer retour.

Doordat u nu zelf onze toegangspoort kunt bedienen kunnen wij ruimere en flexibeler openingstijden hanteren wat u meer vrijheid geeft bij het ophalen en terugbrengen van uw object.

Zie ook het kopje "ruimere openingstijden" verderop in deze nieuwsbrief. Tevens is het terrein veel beter beveiligd tegen toegang door onbevoegden.

Camerabeveliging!

In aanvulling op de nieuwe poort met toegangscontrole hebben we het terrein beveiligd met een camerasysteem. Zo kunnen we niet alleen door de TAG registratie, maar ook met behulp van de camerabeelden nóg beter controleren wie het terrein betreedt.

Bij ophalen staat de caravan al klaar met de dissel in de rijrichting dus is het slechts een kwestie van aankoppelen en wegrijden. Bij terugbrengen kunt u de caravan vooruit in een retour vak rijden, vervolgens afkoppelen en moeiteloos via een vrije rijbaan weer weg rijden.

Leuker kunnen we het dus wel maken. En makkelijker ook!

Ruimere openingstijden!

Door alle eerder genoemde vernieuwingen is het voor ons mogelijk om ruimere openingstijden te hanteren voor de caravanstalling. Daarom gelden per heden de volgende openingstijden:

                                Kantoor                      Halen & Brengen
Maandag t/m vrijdag    09:00 tot 17:00 uur      08:00 tot 22:00 uur
Zaterdag                    09:00 tot 16:00 uur      08:00 tot 20:00 uur
Zondag                      Gesloten                    15:00 tot 17:00 uur

Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren. In het laagseizoen en de winter zullen er aangepaste openingstijden worden gehanteerd. Hierover wordt u t.z.t. per e-mail nieuwsbrief, de website en facebook geïnformeerd.

Kortere reserveringstijd!

Normaalgesproken diende u het minimaal 2 dagen van te voren te melden wanneer u uw object wilde ophalen. Vanaf heden is de reserveringstijd verkort naar minimaal 24 uur van te voren. Zo bent u flexibeler om spontaan een weekendje weg te gaan of eerst nog even het weer af te wachten voordat u de caravan reserveert!

Extra service!

U herkent het waarschijnlijk wel: u brengt uw object schoon weg voor de winterstalling en bij het ophalen is de caravan toch weer vies. Dit is logisch want gedurende de stallingperiode is het niet te voorkomen dat uw object een beetje stoffig wordt. In combinatie met wat vocht van neerslag of dauw in de nacht voordat u het object komt halen kan dit er voor zorgen dat de caravan er bij het ophalen vies uit ziet. Dit is dan toch een beetje een domper! Daarom zullen wij vanaf heden alle objecten die uit de winterstalling komen even netjes afspoelen. Wij beloven u geen uitgebreide wasbeurt, maar als de caravan schoon naar binnen is gegaan zullen we zorgen dat hij er bij het ophalen ook weer fris bij staat. En als we dan toch bezig zijn, dan brengen we uw banden ook gelijk even op de juiste spanning zodat u weer zorgeloos kunt vertrekken!

Geen prijsverhoging!

Wie de factuur van dit seizoen even heeft vergeleken met de factuur van vorig seizoen was het waarschijnlijk al opgevallen. Ondanks alle vernieuwingen en extra service hebben wij besloten om dit jaar de stallingprijs niet te verhogen. Meer service, veiligheid en flexibiliteit tegen dezelfde prijs!

Uitbreiding van ons team!

Al die nieuwe beloftes moeten we natuurlijk wel kunnen waarmaken. Daarom hebben wij sinds januari 2017 ons team uitgebreid met een oude bekende: Niels! Niels heeft enkele jaren geleden al eens stage bij ons gelopen en was nu klaar met zijn MBO opleiding. Wij zochten versterking voor de extra stalling service en voor het ondersteunen van de afdeling Caravanmakelaardij en zodoende is Niels in dienst getreden als allround medewerker. U komt hem dit seizoen vast wel een keer tegen!

Het team van Caravancentrum Karsten v.l.n.r. Niels, Patrick, Michel, Danny, Kees & Debbie
FOTO: Persbureau Annes; Theo Annes.

Tevens hebben we er sinds eind maart een vaste kracht bij in de werkplaats. Na enkele jaren met verschillende ZZP-er’s te hebben gewerkt werd het tijd de stap naar vast personeel te maken. Daarom is per eind maart Michel bij ons in dienst getreden om samen met Danny een vast team te vormen in de werkplaats. Michel is technisch aangelegd en sleutelt in zijn vrije tijd ook graag aan auto’s, brommers en motoren. Nadat hij enige tijd bij een groothandel in automotive onderdelen had gewerkt wilde hij een nieuwe uitdaging en weer meer met zijn handen bezig zijn. Toevalligerwijs kwamen we tot elkaar en hebben we gezamenlijk besloten dit avontuur aan te gaan.

Wij hopen met Niels en Michel in ons team een goede basis te hebben voor de toekomst, waardoor we onze kwaliteit en service naar een nóg hoger niveau kunnen brengen.

Nieuwe website!

De oude website www.caravancentrumkarsten.nl stamde alweer uit het jaar 2010. Door de jaren heen is er veel veranderd op het gebied van de techniek en daarom werd het hoog tijd deze te vervangen door een nieuwe! Op dit moment wordt daar nog hard aan gewerkt, maar we hopen dat de nieuwe website ergens in Juni van dit jaar online zal komen!

Karsten Caravanmakelaardij bestaat 10 jaar: Nu ook CAMPERS!

Op 1 april 2017 was het officieel 10 jaar geleden dat Patrick gestart is met Karsten Caravanmakelaardij. Eerst in Berkhout en sinds november 2009 is Karsten Caravanmakelaardij opgegaan in Caravancentrum Karsten in Oosterblokker. Al die jaren was het specialisme verkoopbemiddeling voor caravans. Echter, door de toenemende vraag vanuit de markt hebben we besloten vanaf 2017 ook campers in bemiddeling te nemen voor de verkoop.

Kent of bent u iemand die zijn camper wil verkopen? Of bent u juist op zoek naar een camper? Kijk dan op www.caravanmakelaardij.nl voor de werkwijze, voorwaarden en tarieven of bel 0229-261635 (optie 2).

BOVAG Onderhoudsbeurt Caravan

Voor de mensen met een voorseizoensplaats is het seizoen alweer begonnen en dat kunnen wij goed merken in de stalling en in de werkplaats. Is uw caravan ook weer toe aan een onderhoudsbeurt? Dan adviseren wij u om dit tijdig aan ons door te geven. Zo weet u zeker dat u dit seizoen weer veilig en onbezorgd met uw caravan op pad kunt! Bel voor een onderhoudsafspraak 0229-261635 of mail naar service@caravancentrumkarsten.nl.

Kortom;

Wij hebben deze winter weer niet stil gezeten en hebben er alles aan gedaan om onze service en dienstverlening naar een hoger level te tillen. Wij hopen dat u dit waardeert en met nóg meer plezier en gemak van onze diensten gebruik maakt. Uiteraard staan wij altijd open voor nieuwe ideeën, op- of aanmerkingen, dus wilt u iets kwijt? Laat het ons weten!

Wij wensen iedereen een fantastisch kampeerseizoen toe!

Het team van Caravancentrum Karsten

  • Halen & Brengen in het Paasweekend

    Zoals u wellicht al had meegekregen zijn wij tijdens het Paasweekend druk met onze Paas Kampeermarkt. Omdat wij ons buitenterrein op zondag 21 april inrichten voor de Paas Kampeermarkt welke de volgende op maan ...

    Lees meer
  • Paas Kampeermarkt 2019 Update!

    Maandag 22 april is het alweer 2de Paasdag en dat betekent dat het traditiegetrouw weer tijd is voor de Paas Kampeermarkt! De Paas Kampeermarkt is ons jaarlijkse evenement waarbij particuliere verkopers gratis ...

    Lees meer
  • Maandag 22 april; Paas Kampeermarkt 2018

    Wil jij je caravan, camper, vouwwagen of tent verkopen? Of heb je nog kampeerinventaris waar je niets meer mee doet? Kom dan naar de Paas Kampeermarkt bij Caravancentrum Karsten! Caravancentrum Karsten organ ...

    Lees meer
  • Openingstijden Feestdagen 2018 / 2019

    Met de feestdagen alweer voor de deur willen wij u bij deze graag informeren over onze kerstsluiting. Wij zijn zaterdag 22 december 2018 tot en met donderdag 3 januari 2019 gesloten. Dit geldt voor de caravans ...

    Lees meer

Nieuwsbrief ontvangen?